torsdag 15 september 2011

Sjukhuset is tha shit !

Tjenare folket ! 

Har precis vart på sjukhuset , och gjort såntdär man gör när man ska få barn. ( Obs jag är inte med barn ! )
Man har typ Gelé på magen och massa skit.


Ska dit igen för att få en jäklaslang ner i halsen...

Roligt roligt ...  




Vad har ni gjort idag ?


Jag har fått en klicker , men kom på att ena hunden är rädd för ljudet av dom , så jag får öva med den andra ( Den dumma ! c: )

Hur kommer detta gå ? BAM BAM BAAAM ! 






Haha , jag känner mej så bäst. -.-''



Mamma kommer snart och hämtar mej , då ska jag tjata till mej lite godis ! ;3




Oh , kom just på att jag inte vart i skolan sen i måndags D':

Kommer få jobba , mycket.

Känns inte så bra , men jag kunde ju inte gå till skolan ohc skp , RIGHT ?!



Jag känner att jag är lite trött , 'svajar' på stolan nu.






Meeen , vi får höras imorn !

       /// Stina

1 kommentar:

  1. usch! har också tagit ultraljud på magen! obehagligt! //idaa

    SvaraRadera