onsdag 14 september 2011

Sjuk .... IGEN !

Tjenare alla gulliga bloggläsare ! ;)

Är sjuk idag igen då .... ;'[

Men idag så ...

Jag gick just upp så ...

Jag känner mej så lyckad !

Eller inte .... OwO


Ni får förlåta mej , jag är lite konstig. ^^'

Bjuder på en bild på mej , för 1 månad sen.


Ja men idag så ska jag väl fixa med kaninerna ! 

De har ju fått vara inne inatt , eftersom det blåste så.

Är det bara jag som tycker det är läskigt när det blåser såhär mycket ? 

Egentligen är det ganska mysigt , men eftersom det blåser varge dag här så tröttnar man på det snabbt.

Och ja , när det blåser så är det väl en sånn dag då man bara ska gå hem , sätta sej i soffan och dricka varm choklad !

Men man tröttnar snabbt på det , om man gör det varge dag ! x__x

Visste ni att , för ett Halvår sen när min ena kanin skulle få ungar TRILLADE buren omkull !
Mamman sprang iväg ( men vi fick tag på henne ! ) Och UNGARNA ÖVERLEVDE ! ;)


Och nu nästan ett halvår frammåt sitter man här med Noa & Kiwi


Och bara föratt nån inte ska klaga ,
Noa är kastrerad ! 
De har vart ifrån varran i ungefär en månad ,
men går nu tillsammans ! ;)


Ja , de bar väll allt !

Kommer kanske med en uppdate senare idag !

Ses senare alla Gulliga bloggläsare ! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar